hey bitches

har inte bloggat på ett tag, har gjort annat kul :)
Imorgon ska jag och familjen åka till Paris i en vecka,
efter den veckan åker vi till Barcelona i en vecka,
efter den veckan åker vi en vecka med tåg från Barcelona och igenom italien,
efter den veckan bor vi i ett hus som vi har hyrt i Rom i en vecka och där träffar vi moster,hennes man och min lilla kusin.
Vi ska ha det skitmysigt! men jag kommer att sakna folk jättemycket oxå.
Men när jag får tillgång till en dator lovar jag att titta runt lite.
Kommentera gärna! =)
HAVE A NICE SUMMER !

partaj

kom precis hemifrån pappas jobb.
Innan var jag på partaj hemmos barndomsvän. Kände ingen men senare snackade jag med alla och hade det väldigt roligt nere vid vattnet vid danderyds sjukhus.
Gick sisådär och planka därifrån senare med amanda heydari (födelsedagsbarnet)
HOn tappade mobilen precis när hon skulle hoppa över, HAHAHA fail! =) förlåt.
Idag har jag annars varit nere i hägernäs strand och solat och badat.
Så jävla kallt i havet asså :) men jag hoppade i först så ja är jävligt glad!
Dunkar musik i mitt rum nu, I LOVE MUSIC ville bara säga det.
Och jag älskar solen.
Puss på alla läsare,som tycker att det här är intressant ? :)

4 dagar kvar te Paris

Idag äre Sol och bad som gäller med troligen amanda och ronja.
Vid 6 ska jag på myspartaj! Amanda Heydari fyller år på Söndag.Grattis <3
Snart kommer mamma hem och då ska vi äta god lunch,
Skriver kanske senare om jag har lust,puss

I miss ya,I miss ya I really wanna kiss ya but I can't :)


Gud vad jag saknar dig nu hunneybunny boo.
Vi ses snart igen <3 I love you!

trött

tjena blorren , idag är jag trött
Sov över hos Emelie,Vi åkte till berga och umgicks med "Nucke" och andra en stund.
Sen så vare middag hemmos emelie,skitgott.
Vi skulle egentligen träffat "Per" och Jack egentligen i täby men så blev det inte..
så vi stack hem till emelies bror (Grublo)  istället och fick en massa kläder av hans tjej Marie,
en väldigt go tjej.Så nu sitter jag här, på min vanliga plats.
Emelie har fixat en header som hon ska lägga in snart åt mig , tack sötnos.
Tack och hej leverpastej :)


slagg hemmos emelie

GOTT FOLK,inatt sover jag hemmos min älskade bästis.
Jag älskar dig puttinutti :')<3
En bild från oss idag, lite fjortis men man får ta det som man vill för "who gives a fuck,inte jag iaf" hoho.
 jag t vänster och emelie t höger <3
      

vi ska ta lite mer bilder snart,men sov gott! :)

hey

dagen har varit underbar med emelie fredriksson bästisen, och många andra.
Imorgon är det midsommar!


sommarlov!

inte bloggat på ett tag nu ,
har inte orkat.
Men idag ska jag nog till täby vid 14 & träffa personer med emelie.
Är där en stund,sen drar jag nog hem till min lillebror som är ensam hemma.
Början av sommarlovet har ju bara varit tråkigt, översvämning!
har knappast varit ute något,hehe. Om en vecka är det midsommar och då måste det
ju vara varmt!
Btw, vattnet har människorna i huset stängt av så det går inte och duscha. ojojoj vad tiden går fort, måste fixa mig lite innan jag går över till emelie,ska nämligen duscha där oxå.
Jag nås på mobilen , hela tiden! bara och ringa eller smsa :)
 puss&kram

Imorgon är det sommarlovsavslutning!

That's right! SOMMARLOV !
Det ska bli så underbart skönt!
Börjar halv 9 imorgonbitti,slutar tidigt antar jag.
Digitalkameran kanske följer med.
Tänker vara med Denise Nyberg i sommar har jag tänkt :)
Det är alltid kul att umgås med goa människor.
Orkar inte att skriva mer , för jag somnar snart!
Jesper har ju gett mig sömnpiller.. zZzZz!
Godnatt!

inget plugg!

hej bloggen :D
 säger som rubriken : inget plugg!
Inget mer på 2 mån! WOHOO! (Y)
Hade det mysigt med mormor,
förutom att jag smsade med
några hela tiden,haha!
Det blir en hög kjol som
jag har på mig på fredag.
Men idag tänker jag slagga
hemmos Josefin,Maria är
oxå med :)<3
vi ska ha det mysigt,om du vill
joina är det bara att ringa (a)
Imorgon börjar vi klockan 9.00
bättre än inget,eller vad ska man säga?
Tror att vi bara ska städa skåpen &
fixa lite så det blir fiint.
men nu måste jag gå & fixa lite till sist.
Bussen går 18.30!
är svinhungrig,give me foood ? :o

hej rubrik

vad sur jag blir på alla som tar hål i naveln nu , jag vill ju oxå ha . jag säger bara..
fuck

shopping

Imorgon efter plugget , ska jag möta mormor i stan & shoppa lite kläder inför skolavslutningen på fredag.Hoppas att jag hittar någonting.
Jag nås via mobilen all the time.
Men nu ska jag nog ta och plugga klart det sista jag har ! jag ska bli klar med sagan idag har jag bestämt :)
 en puss på alla rumpnissor

rosen

 fottad.

 är man fin i gangsterkepa?


 Isabella.

 isabella & maria hade det mysigt vid ängsan.
pallar inte lägga in fler, ska plugga klart nu och vara med emelaje.

ledig

hej bloggen, kom nyss hemifrån världens roligaste människa Maria . Har klipptid kl 15.00 hos frissan i Roslags Näsby så jag måste skynda! :) Efteråt vid 16.00 ska man umgås med sin söta klass,hihi.
lägger in en massa bilder sen ifrån gårdagen på  mig och sötnosen senare!

söta :')

Jag begär inte att du ska falla för mig, men du kan väl snubbla så jag kan ta dig på golvet?

Du är så söt att jag får hål i tänderna..

Nu kan jag dö lycklig. För jag har sett en del av paradiset.

Tjena kexet, står du där och smular?

solig söndag

tjena mitt bena :)
 
idag är det ganska så soligt ute,kom nyss hem från Djursholm.
Varit & tränat i princip :') gick ganska okej efter alla veckor som jag har varit helt utmattad.
Nu är jag hungrig x) som alltid. men har inte ätit lunch hehe.
Jag mår annars prima , två prov till imorgon SEN ÄR DET KLART!
I'm the happyface !
Snart är det sommarlov & jag ska ut i europa och skärgården.
Åker om 3v, och är borta i en månad och en vecka troligen och det känns tungt.
Kommer att känna stor saknad för alla vänner & bekanta.
Men de vet att jag alltid finns ändå.
Jag kommer att ha det så nice,sol sol sol!
och massa fina saker att titta på hihi :)
I år vill jag hitta min äkta kärlek har jag bestämt, det var ju förfan ett av mina nyårslöften!
jag vet inte vad jah ska göra nu , jag har 2 prov till imogon men jag orkar inte just nu .
Btw, Amanda Thorzell har fått en liten kusin! en liten pojke som ska heta Kevin!
Bra namnval tycker jag :)
För mig så är Kevin och Markus de snyggaste pojknamnen,hett hett!
När det gäller flicknamn har jag ingen aning faktiskt .
Förresten, det är flera som har sagt att jag är lik tjejen som spelar Bella i Twilight?

 jag är ytterst förvånad,enligt mig är jag inte lik alls.,men det skulle inte göra mig något om jag fick spela henne istället (a)
Ska nog hoppa in i duschen snart.
Vad ska ni göra i sommar då ? umgås? :)
Ska pumpa luft i cykeln senare oxå,usch vad mycket jag ska göra.
Vill även att Amanda ska komma hit och hjälpa mig med min saga hehehe.
Jag har fått exem! det är nog ifrån Salamin, I love italiensk Salami men aja så är konsekvenserna för de som är allergiska. Ikväll vill jag vara med någon kulig människa,Franky om du ser det här ring mig.
Den här veckan som kommer, kommer att vara så soft.
Ska shoppa med mormor på onsdag tror jag,eller torsdag. Det ska bli väldigt mysigt!
Vi ska nämligen köpa skolavslutnings kläder, jag behöver verkligen det!
Jag ska koncentrera mig på facebook nu , vi hörs :)

helgens puss går te kusinen


 jag pussar i princip på alla jag umgås med !
 haha, var tvungen . pusshej

min drog

http://www.youtube.com/watch?v=yENHNlIP8Ac
 its my drog,I just love it.

ännu mer bilder,som önskat


bryggan hos farbror.


min sexiga pappa.


I love you.


Ouf.


Ja,vad ska man säga ?


jag,jag och jag


godmorgon.


Godmorgon! kul min.


Hey!


yesbox


hej sötnos


Ice


morgonpigg


tjena mitt bena!


Isa-maria in my heart


cooling på stranden


varmt,varmt,varmt!


I LOVE YOU!

inga fler bilder var det den här  veckan,enjoy ! puss

bilder från grill


 Moira ligger i hängmattan.


bror och jag.


Jag och kusinen Rosa.


Girlsen sitter och väntar på mat!


en tråkig människa som låg i hängmattan och njöt


"hej lillebror,sluta ta kort,jag hatar dig"


kusiner


my brother.


världens sötaste Alice & världens sötaste kusin


jag älskar studsmattan!


och jag älskar dig Rosa,kusinvitamin!


Älskar

lördag lördag lördag

vafan ? jag vet inte vad jag ska göra ikväll.. tröttsamt.
Kanske träffar emelie & isabella landgren men är inte riktigt säker på det.
Har lite bilder från nu i eftermiddags när jag var i trångsund hos farbror,enligt mig : bara tråk, jag är äldsta kusinen & jag har typ 100 små kusiner . Jag pallade i princip inte att vara där hela kvällen.Men jag ska lägga in bilderna om en liiiten stund! Tålamod!
Apropå sverige-danmark matchen , enligt mig tror jag att danmark kan ta oss Och enligt mig tkr inte jag att sverige är något bra alls.
Lägger in bilder senare ikväll, PUSS I love you :)

Grillpartaj!

Nu är det dags för grillparty hemmos farbror, firar för kusinerna & hans fru.
Så nu har jag det väldigt stressigt,måste vara klar innan vi drar ! puss , är hemma till matchen sverige - danmark! :D
Go sverige!
 bilden tagen imorse!


1 VECKA KVAR!

RIKTIGT Dålig uppdatering, för några anledningar jag inte kan ta upp i bloggen.
sitter just nu och lyssnar på "look after you" med the fray , I love it.
Japp,nästa vecka är det sista veckan i plugget! wooohoo så lycklig jag är!
Men idag är det så att jag och min lillebror ska få sova över hos min syster,mamma
och pappa ska tydligen ha en "dejt" .Imorgon dåda,då kanske jag ska träffa josefin berglund
min tvilling i täby centrum en stund på dan,senare på eftermiddagen ska jag,david och pappa
ut på grillfest hos min yngsta farbror i TRÅNGSUND! :O .Ring mig då någon snälla ?..,klarar inte av släkten hela kvällen..
Men ikväll är det nog min syrra som hittar på vad vi ska göra,kanske blir det bio och då isånafall är det
"änglar och demoner" som gäller ^^ . Mina känslor hoppar runt just nu,det är VÄLDIGT läskigt.
Justja! jah ska kanske få ,eller kanske och kanske ( JAG VILL HA & SKA FÅ ) en ny mobil ! jippi! :D uberglad!
Ska nämligen köpa för 2 lax av Isa-Maria, modellen N95 Nokia, så nice!
Vet inte riktigt när jag ska få den men säkert någon vacker dag på sommarlovet.
Jag måste nog ringa syrran nu och se när vi ska vara hemmos henne , det är ju ganska bra och veta ( : 
                                                      Vill bara säga att jag älskar Emelie Fredriksson massor! och att hon är min bästavän <3
puss sötnos,vi hörs imorgon snabbt hoppas jag!

RSS 2.0