Isabella

Hey people :))
Ikväll firas det hemmos mig, "firas och firas".
Mina päron ska ha liten halloweenmiddag och
pokerkväll med släkt och vänner.
Men själv är man inte hemma, jag ska till min sötaste polare.
Jag längtar efter jacuzzin som väntar på mig =)
Släktingarna träffar jag ändå på söndag, presenter till mig (a)

Men jag ville bara säga lite såhär till en nära vän:

Vi glider isär, och vet du varför?
för att du och jag är så olika.
Jag älskar dig men det är synd att
vi är så olika.
Men jag har förstått det nu ,
du hänger med dina sorters vänner och
jag med mina.
vi kan inte göra så mycket åt det.

Isabella: Lillebror

Har jag ens berättat för dig någongång att jag på riktigt gillar dig min broder,
att jag ä l s k a r älskar dig ?
Efter alla hemligheter vi håller hemligt,du och jag.
Jag finns alltid för dig, dag eller natt är skitsamma.
Hoppas att vi lever ett lyckligt liv tillsammans sida vid sida,
du ger mig hopp varje gång jag som helst vill försvinna.
Bakom allt tjafs som oftast brukar uppstå så är du trots allt
min bror och fan vad jag älskar dig.
Alla minnen som jag har med dig som jag inte har med någon annan.
Jag tror och hoppas att du blir en stor & stark man med ett gott hjärta ;)
Och fan vad du var söt när du var en liten fjärt,Bert !
Vi klarar allt tillsammans.

Lyssna på låten



Keep holding on lillebror. Snart börjar vi vårt nya liv och glöm aldrig att jag älskar dig.

Förlåt nu måste jag städa,

Bloggande blir det senare, Pusssssss (:

Isabella har bytt blogg!

skriver inte här längre,
skriver på http://hardest.blogg.se/ med min bästis oxå :)
BYE BABES !



RSS 2.0