A wish for birthday

ÅÅ, får ännu ett ryck !!
Jag är så sjukt sugen på att gadda mig.
Ska fan önska mig presentkort på east street tills jag fyller år.
Några betydelsefulla ord på sidan av magen är en favorit.
min framtida bröllopslåt..hehe men nästan ;) löve it.
kääk ! puss

Wants really bad...

<3

Omgjord bild

bild från förra sommarn, 2010

Vilket jävla väder..Regn sol regn

Själv sitter man här,precis varit ute och rastat jycken Erkan ;) Jag är hundvakt i en vecka.
Bim är i cypern och jag tar hand om hennes söta doggi.
Just nu så får jag damp på mitt tangentbord,flera knappar har lossnat och vänstra
musklickarn är helt fucked.Men som tur är så får både jag och brorsan en ny stationär dator på torsdag.
Hmm.. faktiskt ganska skönt! :)
Vad har ni gjort idag då? en dag som denna?
Det första jag gjorde när jag vakna var att gå ut och rasta erkan.
jag har kollat efter svarta converseskor,försöker hitta för lite billigare.
Tagit en dusch, lagat lunch..öö makaroner & findus köttfärsås (a)
lagade ihop chokisbollar,svängde därefter förbi morsans jobb och hämtade pengar.
Åkte sedan till skanstull och handlade örhängen & näspiercing.
det är typ allt jag har gjort idag, no mucho things.
Vet inte riktigt vad jag ska hitta på nu, känner mig helt döööd.
guuuud vilka gamla bilder!!! hittade dem här i bloggarkivet, måste vart år 2008-2009..
HAHA.
haha fyfan...
hare gött pusspuss orkar inte blogga!!
En bild från i år;

RSS 2.0