3 dar i 1 inlägg

HAN ÄR KAtt!
 langade några bilder igår, men jag orkar nte lääga alla på bloggen dt tar sjuk låång tid & jag har ingen tid & ingen ork att sitta här & hålla på. Ni får nöja er med bilderna innan & dom här som kmr nu. Självklar kommer ni i skolan få se så mycket mer från kameran & lureen.



That's ma maan!

ASSO JAG DÖÖÖÖÖÖÖÖR FÖR DEN HÄR KILLEN!
Finns inga ord. se själva, hur kattig får man igentligen va?



chris brown

ASSO JAG DÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖR! hahah aja iafl igårr va jag & Amanda som sagt på Chris Brown. Min hals e fuckad & jag orkar nte ens röra mej, är heelt sluut! Jaja iafl det va skiit kul & han e så mycket fiinare i värklighet än på bilder. Vet nte vad jag ska säga , finns inget att säga, finner inga ord. Helt underbar kväl igår. Tyvär så har jag inga bilder på mej just nu .det blir mer.



snabbt inlägg

Hinner nte & orkar nte blogga just nu. ska sova lite en kortkort stund för sen vid 19.00 ska Amanda komma hit & så ska vi börja röra på oss moot Hovet, det är nämligen så att vi ska på ChrisBrown idag. Bilder komme efter konseren.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0