bilder från chris brown 23/1

Crossfire var förband. Aldrig hört talas om de förns de sjöng deras mest kända låt: LADY!
Det var grym stämning redan innan.


Söta Chrissy.


Han och hans dansare bjöd på riktigt show och teater.


Här tog Chis upp en massa tjejer ur publiken. De höll nog på att kissa på sig. Det skulle jag gjort iaf.


Helt plötsligt hade de tagit sig till andra sidan Hovet och kom upp dansandes på denna plattform. Som sagt grym show. Han var inte bara där och gjorde sitt jobb, han var där för att ge publiken en riktig konsert!


Han sjöng en av mina favoritlåtar som egentligen är tillsammans med Jordan Sparks -No Air. Ja,man  hörde ju hur galen publiken blir när han går ut på sidan. Det var en som hoppade över staketet till och med.


Här säger de goodbye.

Summa summarum -Chris Brown bjöd verkligen på sig själv. En av de bättre konserter jag varit på. Kanske den bästa rent ut sagt. Det smälldes raketer och fyrverkerier då och då och i pauserna spelade DJ´n grymma låtar som hela publiken sjöng med till. Som sagt Chris var där för att ge publiken valuta för pengarna. Det märktes. Man gick därifrån med en härlig känsla i kroppen. Jag får sån kicka av konserter!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0