ISABELLAISABELLAISABELLAISABELLA

HAR DU
Varit kär? ja
Sovit i samma säng som en kille?  ja
Gråtit den senaste månaden? tror inte dt, har iaf inte försökt
Dumpat någon nån gång? a,tyvärr
Busringt någon nån gång? aaaaaaaaa
En egen dator i ditt rum? ja !
En egen tv i ditt rum? ja!
Testat röka? jopp,men ångrar som fan
Löshår? ibland
Färgat ditt hår? japp

VEM
Fick du senast sms ifrån?  Josefin<3
Var du senast arg på? David,min lillebror 
Var din senaste pojkvän/flickvän? Alle
Var du senast med? Patricia<3
Var du senast takig mot?  Patricia,tkr jag (A)
Vill du vara som? "Brooke" i One three hill
Kramade dig senast? hmm... Michele xd
Pratade du med senast? David.


HUR
Många kuddar har du i din säng? 1 st
Svarar du i telefon? hej d är isabella 
Går du? hm.. nt normalt ?
Gör du dina läxor? aa,ibland ?
Sover du/ligger när du ska sova? på sidan
Ofta är du i skolan? för d mesta
Pratar du med dina föräldrar?  väldigt seriöst

BÄSTA
kompis: oj jag har många  
band: venne ?
artist: beyonce,Chris brown & Rihanna
tvprogram: tittar på humor förfan
låt just nu: min droglåt just nu är say goodbye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0