träning

hoppla, jag var på träning nyss & ska duscha snart.  "peace and love"






gör såhär,

1. ta fram din mobil
2. bläddra igenom din inkorg
3. stanna vid sms:et när du räknat till tio och skriv ner det på frågan
4. fortsätt så på varje


Vad skulle du säga om din pojkvän var otrogen mot dig?

haha jossan min lilla pulla ^^

vad säger du alltid till din bästa kompis?

Aha okej.. Men jag ringer dig då. akej,hare bra , hejdå!


Vad är det första du säger när din kompis blir påkörd av en buss?

Å jösses! :o


Vilket sms blir du mest berörd av?

när jennifer säger att hon älskar mig :)


Vad är det sista din mamma säger innan du går och lägger dig?
godnatt älskling,sov sött

Vad skulle du skrika om du vann en miljon?

SHIT!


Vilket ord skulle du säga till gud?

Är allt ok?Eller ska jag hämta dig?


Vad vill du höra mest av allt?

mår du bra? säkert?


Vad skulle du säga om du fick mvg i allt ?

ojojoj !


Din romantiska replik?

tror du på kärlek vid första ögonkastet eller måste jag gå förbi dig engång till?


Vad skulle du säga om du blev besluten?

Sova över hos amanda innan skolan börjar!

Hahahaha
hej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0