12/5

dålig uppdatering,nu skärper jag mig.

dagen innan Beyoncè , wooohoo!  så himla glad!

Nyss kollade jag in på Desirè Nilssons blogg,den är sjukt kul att läsa.Där såg jag ett youtubeklipp med bilder på malin karlsson som blev överkörd över ett tåg den 3 april,hennes bror hade gjort låten som var till . Det var så fint, jag fick verkligen tårar ! väldigt fint & sorgligt.

Annars så skrattar jag väldigt lätt idag , mår väldigt bra! tack Ronja du med x) fast jag känner fortfarande en viss irritation på vissa människor & ett stooort moln som bara innehåller svartsjuka , fast jag älskar dem verkligen.. Hormoner kan man väll kalla det ?

 jag älskar dig redbullbästis,undrar om du fattar att det är dig jag menar (?)

 this is me without makeup.

jag älskar våra stunder babe!

 jag skriver nog mer imorgon! tjulan bulan lingonsmulan!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0