BEYONCÈ

ikväll är det dags!!!
Beyoncè har konsert i globen,
det kommer att bli skitkul!
såhär ser hon ut på ett ungefär

 hur kan man ha finare kropp ?
 I mitt sällskap ikväll är min kusin Gabriella & storasyster Angie.
Annars ska Amanda,Patricia och Maria oxå gå , men de är någonannanstans ! :)
FAN VAD KUL ! jag har verkligen längtat i flera år  tills hon skulle komma hit till Sverige.
Men så blir min kväll iallafall att jag & min kusin hämtar syrran på jobbet vid 6 tiden , sen äter vi på donken eller något annat snabbt där vid globen eftr det äre bara att hålla tummarna att man inte svimmar när man ser henne.För det skulle ju vara fööööör pinsamt!
I morgon dårå. Då är jag ledig, för det är medaljutdelning som farsan ska vara med på för att han har varit i afghanistan så det kommer att vara i princip hela dan.. jag skriver mer imorgon! LÄTT 
bilder från beyoncè får ni senare :) <3
Happyface,have a good night!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0