fredag!

Har precis ätit klart den goa middagen , sushi I LOVE!
Idag vaknade jag hemmos Josefin,väldigt mysigt! Vi båda hade det bråttom att åka därifrån , så vi fick slänga i oss frukosten.När jag kom hem så kom Amanda hem till mig oxå, hela familjen,amanda,och jag åkte till laserdome på sveavägen och träffade sussie och andreas där oxå (jag,amanda,david och andreas skulle köra laserdome,de vuxna satt på ett fik och snackade) . Det var grymt kul! Xtra kul med snygga killar ! Efteråt så gick vi till fikeriet "dubbel w" så skönt ställe . Käkade kanske världens godaste kladdkaka! Vi satt och snackade ganska länge. I princip är det allt som har hänt idag , skriver kanske mer senare! Passar på att chatta med Jesper & amanda , sötnosarna .kl 20.00 blir det talang på gång . JAG SAKNAR EMELIE JÄTTEMYCKET REDAN :( !!!! KOM HEM BAJSKORV. JAG SAKNAR MARIA OXÅ,SJUKUNGE! :(

 typ blond, PUSS!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0