ikväll

jag är så j*vla förbannad nu, jag skrev ett långt inlägg & så bara raderades det ?! fuck tangentbord säger jag bara .
Ikväll taggar jag ,emelie och söta katta till Näsbydalsskolans gratiskonsert, Vi ska ha det trevligt´och jag hoppas att ni själva ska ha det ubermysigt! emelies blogg : www.efredriksson.blogg.se kattas : www.kattaas.blogg.se
Nu lyssnar jag på chris browns "forever" , sjuukt gammal . MEn den enda jag tänker på när jag hör den är Kristoffer Maltez Vargas av en konstig anledning. Säkert för att vi var typ tillsammans & han sjöng den heeela tiden , så söt haha .
nemen han är en fett fin vän . Vad ska ni själva göra ikväll ? för om ni ska till den hära näsbydalssaken så är det ju bara att hälsa om ni ser en brunhårig tjej med rosa sprayskit i håret , för då är det jag -.- Emelie & Katta sprayade på mitt hår, suck :) Tänkte fixa mig lite nu innan jag går över till folket på andra sidan . BTW , jag vill ha mer kommentarer ! MER,MER,MER! Aja,Ha en så bra kväll, för det ska jag ha !
andreas brillor,coola va? jag älskar dem!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0