slutet av veckan,början på ny

hej bloggen! som vi förstår så har jag itne pallat eller hunnit skriva sen i ondsdags,BEYONCÈ VAR BÄÄÄÄST så jävla grym man kan vara , OCH SÅ JÄVLA SNYGG . Bästa artisten jag har sett live . Och senare i torsdags, var det medaljutdelning för b.la pappa eftrsom att han har varit i Afghanistan i 6 mån totalt, det känns jättebra att han är hemma.På fredan var jag på partaj hemmos Evelina Rosenqvist för att hon har fyllt fjortis! SKÖN KÄNSLA VA ?! - nä inte riktigt , att fylla år kanske men inte 14 . Det var funny! Fick träffa nya människor & hade faktiskt väldigt trevligt.Fanny Göthberg var en av de , henne måste jag påpeka. Henne har jag aldrig riktigt snackat med, man har aldrig haft det dära riktiga bra tillfället lixom . Fanny skulle jag seriöst aldrig tro var en sån fin tjej , en riktigt fin tjej. Du är väldigt förstående Fanny och det är kul att jag började "känna" dig. Jag  vill oxå skriva att jag är väldigt tacksam över att Josefin Berglund & Maria Wahlström är vid min sida oavsett , iallafall som jag har uppfattat det . Jag är glad att jag började umgås med er , eller blev bra vän med er . Ni är mina änglar utan vingar. Annars idag såhar jag vaknat vid 11 & åt frukost , en stund efter så traskade jag runt sjön med kusinen Gabriella . Väldigt skönt! efteråt åt jag lunch,korv med bröd (våran typiska lunch på helgerna) Duschen ropade på mig efter jag åt upp maten . VId 4tiden var det fika hemmos kusinerna gatan över, mosters man har fyllt år ! 48 ! haha,han säger själv att han fyllde 28. Där var jag en stund, sen pallade jag inte mer så jag gick hem! Här är jag nu och ska snart äta middag! slänger in bilder här!

 OMG THERE IS SHE! gulligt nog satt jag där & blev skitglad och började gråta!
Men så är det väll när man ser sin största idol på nära håll ? att hon ens finns i min värld tänke jag?

hon sjöng at last,som hon hade även gjort för sin svarta president,väldigt känsligt

sjukt snygg som alltid!?

här sitter vi och äter vid globen , precis innan . fuckface isabella? :)

den goa middagen!

systrarna.

isabella

you love me !


NU KOMMER HON!

jag pallar ine ta in alla bildernA fråån beyoncè , det är så många!
här kommer en mindre finare bild på mig från 80talspartyt hemmos evelina i fredags!
hahahha men om jag ser ut så på bilden så ser jag ut så in real life och det får man ta eller hur?
PUSS för nu ska jag gå och äta! kääärlek!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0